İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım,oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.Seven insan Tanrının, Tanrı da onun içindedir,çünkü Tanrı sevgidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrı beni 3hakikati öğrenmem için dünyaya yolladı.
Tanrının bana söylediği ilk soru şuydu; insanın kalbine ne hükmeder? Ve anladım ki insanın kalbine sevgi hükmeder.
İkinci soru ise “insana ne verilmemiştir?” İnsana kendi ihtiyaçlarının bilgisi verilmemiştir. Ve üçüncü soru ise “insan ne ile yaşar? Ve anladım ki insanın elinde hiçbirşey olmasa bile Tanrı sevgisi olsun yeter.Yani insan Tanrıya inanmadan yaşayamaz.