“Bir yerden sevmeye devam edebilir miyim?
Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar?
Bir kitaba yeniden başlamak gibi,
sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.”
Korkuyu Beklerken 🌿 Oğuz Atay
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler.
Ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır.
Yalnız.
Yalnız.