♔Qafqaz gülü ❃kar ciceyi♔

♔Qafqaz gülü ❃kar ciceyi♔
@GnayGnay
Bana karanlığı bırak Beni bırak, beni böyle bırak Böyle ansızın, böyle yakışıksız Böyle anlamsız, böyle dağınık Öyle kapıda susuşun Öyle sarsak, öyle serkeş, öyle çerkes duruşun Öyle sağlam, öyle bir de vuruşun Koy beni sensizliğe Ve otursun içime kül gibi kor yangının Şimdi gidiyorsun, git Hadi git Hepsi hepsi bir sevda benimkisi, al da git Hadi kanatma Hadi yıkma Hadi dokunma Zaten ben seni öylesine sevmiştim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
· 👉... Yer FRANSA Barış Manço televizyon kanalının canlı yayınına konuktur... ✍️... Küstah bir spiker vardır ve Barış Manço ile dalga geçmektedir... ✍️... Sürekli, " İşte Türk, yani barbar, vahşi vs..." demektedir... Barış Manço daha fazla dayanamaz ve spikere "yanınızda kâgıt para var mı.? " diye sorar..! 👍... Bu soruya spiker şaşırır ve "evet var ama n'olacak" der... Barış Manço ısrar edince spiker cebindeki kâgıt paraları çıkartır... Bu olaydan az önce Barış Manço canlı yayında"Anahtar" adlı şarkısını söylemiştir... Bu şarkının bir bölümü şöyledir. BEŞ AKİF BİR SAAT KULESİ, İKİ KULE BİR FATİH, BEŞ FATİH BİR MEVLANA, İKİ MEVLANA BİR SİNAN"... Bu şarkı bir matematik sorusudur ve şarkıda adı geçen kişiler o dönemdeki Türk parası olan banknotların arkasında fotografı olan kişilerdir... Barış Manco spikere sorar: "Bu paranızda fotografı olan kişi kim.?" Spiker: "General......." Barış Manço diğer paralardaki fotografları olan kişileri de sorar, spikerin verdiği cevaplar hep aynıdır, "General.......", "Amiral...........", "Komutan............." Spikerin bu "Falanca General,falanca Amiral, falanca Komutan" cevabından sonra, bu sefer de Barış Manço cebinden Türk paralarını çıkarır... Spikere derki: "Bu parada fotografı olan kişi Mehmet Akif Ersoy'dur.şairdir... Bu fotograftaki kişi Mevlana'dir.Düşünürdür... Bu paradaki fotoğrafı olan kişi FatihSultan Mehmet'dir.Adaletin sembolüdür... Bu paradaki kişi ise ATATÜRK'tür. "Yurtta barış,dünyada barış"diyen kişidir... Bizim paralarımız bunlar... Biz Türkler ince ruhlu, kibar, medeni insanlar olduğumuz için paralarımızın arkasına "şairlerimizin", düşünürlerimizin"bilim adamalarımızın fotograflarını bastık...Siz Fransızlar kendiniz barbar, vahşi olduğunuz icin paralarınızın arkasına hep savaş adamlarının fotoğraflarıniı
gonlum ucmak isderken semavi ulkelere ayagim takildi yerdeki golgelere necip fazil kisakurek
Duygular