AsilBey

AsilBey
@Gnlmhmt7
Ben çatısı ağlayan evimden yakınırken odama pencere açmayı unuttuğumu, duvarlara çizdiğim resimlerle avunurken resmin ta kendisi olduğumu; ne yazık ki çok geç farkettim.
Her yıldıza dilek tutarsan kayan sen olursun 🤭
Reklam
Kuş beyinli olduğun için mi yüksekten uçuyorsun yoksam yüksekten uçtuğun için mi kuş beyinlisin
Bazen ne oluyor bana anlamıyorum. Gülerken ağlayama, bakarken görmemeye başlıyorum. Kalbime gerdiğim kara perde gölge tutuyor imkansız gecelerime
Sen olan sen 'siz' olursan bugün sesini duymayan onlar yarın önünde eğilir. Vasfın yoksa yoksun kanun açık...
Karakterini sivrisinek sokmuş, her önüne gelen kaşıyor...
Reklam