AsilBey

AsilBey
@Gnlmhmt7
Ben çatısı ağlayan evimden yakınırken odama pencere açmayı unuttuğumu, duvarlara çizdiğim resimlerle avunurken resmin ta kendisi olduğumu; ne yazık ki çok geç farkettim.

AsilBey

, bir kitap okudu
10/10
·159 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 4. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma
AsilBey
Zehra'nın hiçbir eksiği kalmamış artık "acıma"yı öğrenmişti...