A

'7 -Ve kafam, il olma izni alabilecek kadar kalabalıktı. - x.com/_gnnsss?t=tK0Gg...
Sevgili kendim; Ruhunun gülümsediği yerde kal..!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elveda..! Şu andan itibaren iki yabancıyız
Ben hep sana üşürdüm Çünkü kıştım, nakıştım, bakıştım... Inkâr etmiyorum da bunu Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkâr etme, Sana en çok ben yakıştım. Özdemir Asaf
Tarifini sorsalar… Her baktığımda, ilk defa görüyormuşum gibi… Az kalsın ölüyormuşsun gibi…🌻 Cahit Zarifoğlu
"Kalbindeki edebiyatı beynindeki matematik ile çözemezsin..."