Sevginin daha aktif bir enerji olma, kayıtsız şartsız kendini verme eğilimi vardır. Tersine şükran daha pasif bir enerji, kendisine bir şey verilmesinden doğan bir duygudur.
Bütün ilaçlar bir yana sevginin iyileştirme gücünden daha üstün olan bir şey yoktur. Bunu fark ettiğimden beri, insanlara, bağışıklık sevgidir, demeye devam ediyorum. Olumsuz güçlerin üstesinden gelmek ve vücuda canlılığı geri getirmekte daha etkili ne olabilir ki?
Bence insan vücudunu tedavi eden bir doktor önce filozof olmalıdır. Eskiden doktor şaman ya da rahipti, insanlara doğanın kurallarını izlemelerini, yaşamlarını düzgün sürdürmelerini ve doğada bulunan şifalı güçleri kullanmalarını öğütlerdi