"İnanmak isteyen insandan daha aptal bir şey yok şu dünyada... konduramıyorsun çünkü. Düşünsene, onu çok seviyorsun. O kötü biri olamaz, olmamalı ama sevmeye devam ediyorsun. Bakışlarını, ellerini, baktığı her şeyi...
Sorun ne biliyor musun Kamran?
Eğer sen zannettiğim adam değilsen, şu hayatta artık nefret edeceğim çok şey var demektir. Yürüdüğüm yollar, dinlediğim şarkılar, tenine değen güneş, seni sen yapan;senin sevdiğin her şey,ben dahil. Her şeyden nefret edeceğim Kamran ama devam edeceğim sevmeye. Çünkü insan devam eder Kamran. “
Bence, insanın önce kendi yakasını bırakması gerekiyor. İleriye atılım yapmaya çalışırken insanın kendisini yerden yere vurmasının bir anlamı var mı? Evet önce huzur gerekli . Huzursuz insanlardan uzaklaşmakta buna dahil. Her halinle kendini sevmenin yolu burdan geçiyor galiba diye düşünüyorum.