Belki kendi geleceğime ya da bu kitaba ve bu yazıya ulaşacak kişi/kişilere bırakıyorum notu;
"En az Leyla kadar korkak bir cesur, en az Meryem kadar inançlı bir inançsız ol. Hayatın parmaklarını boğazına geçirmesine izin verme, unutma ne kadar kötü olursa olsun her hâl geçicidir. Sana düşen sadece yüreğindeki o yeşil bahçenin kurumasına izin vermemek. Sonu ne olursa olsun, nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın eğer mutlu olacağına inanıyorsan o yolu tamamla ve inandığın şeyden vazgeçme.
Umarım yıllar sonra Tarık'ınla kavuşmuş olursun, üstelik kansız ve yarasız.
Tüm vedaları göğüsle ve geleni yerine, gideni yoluna koy.🩷
Ben hayatında olmasam, hiçbir şeyin eksikliğini hissetmeyecekmiş gibisin.
Sanki tutunduğum onca dalın, inandığım o sonsuz aşkın gölgesinde kalmışım.
Canımı en çok yakan şey de ilk yokuşta kapının eşiğinde kalan olmak.
Ama bir gün herkes baş üstüne tuttuğunun ayaklarının altında kalırmış. İnandığım aşktan öğrendim..