Kendinle barışmak, kendinle, zorlandığım şey bu muydu, özlediğim şey bu muydu benim? Kendimi bir zamanlar olduğum gibi kabul etmek, çocukluğumla, hikayemle, annemle, kız kardeşimle, iş deneyimimle, eksiklerimle, bıkkınlıklarımla, hepsiyle toptan barışmak. Bir başlangıç gibi. Kendime karşı, yaptıklarım ve gelişimim konusunda sorumluluk almak. Dış koşulları suçlamamak, her ne kadar önemli bir rolleri olsa da. Toplumu suçlamamak, her ne kadar doğal olarak yaptıklarımın, varlığımın sınırlarını belirliyor olsa da. Yapmam gereken seçimler vardı, sabah kalktığımdan andan yatana kadar seçimler sıraya girmişti…