G.

G.
@Gokcengibi
Unutmak da ölmektir.
Ötüken Neşriyat·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hayır, onların vazgeçişleri son derece içtendir.
Sayfa 11 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Kötü biri olamamak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim: Ne kötü ne iyi, ne alçak ne namuslu, ne kahraman ne de haşerenin biriyim.
Sayfa 5 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Ne ben kimseye benziyordum ne de herhangi biri bana. "Tek başımayım, ama onlar hep birlik," diye düşünmekten kendimi alamıyordum.
Sayfa 49 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Aslında biz ölü doğmuş yaratıklarız.
Sayfa 139 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam