Kitabın her cümlesi ayrı kıymetli. Tek kelimesini bile atlamadan, anlayarak okumak lazım. Söyledikleri kavramların bir çoğuna insanlar olarak o kadar uzağızki bazen polyannacılık gibi gelebilir. Ama iki lider de gerçekten insan olabilmenin ve bir çok problemi kendi içinizde çözüp mutlu olup mutlu kalabilmenin anahtarlarını veriyor sanki. Kesinlikle herkesin okuması gereken bir eser
...
Ve harika bir "Defol!"la bitiyor bu hayatta görüp göreceğim en olumlu, en parlak eleştiri...
Dahası var: Cırcırlı'dan Kapıaltına geçerken artık, silah yerine,
Şiir arıyorlar üstümde o günden beri...