Baler Talu

‘Şimdi ürperten, onaran bir şey var, sen bir gülü Uzun uzun koklayarak anlatıyorsun bunu Kalbimizse küllerin altında kalabilen iki köz İki cehennem; imlâsı bozuk mektuplar gibiyiz Çünkü imlâ evlilikle biten aşklara benziyor Rüzgârına yitirmiş vâdiye, bulutsuz Yağmursuz bir gökyüzü de diyebilirsin’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘zarif hatıralar edinmiştik sokağımızdan ve eğilip bakardı geçip giden bulutlar’
‘Hangi şehirde yoksan ben kayboluyorum orada’
‘Nice yıkımlardan kurtardığın şeydir susmak Adressiz yaşamalardan, mutsuzluklardan Umutlardan geri kalandı ve yakıştırdın Kendine, yüzünün biçimi buradan geliyor İki şehir, iki darbe arasında geçirdiğin yıllar Sana bir onur gibi ekledi susmayı ki güller Sessizliğin koynunda bulurlar renklerini Ayrılıkların bir rengi vardır, susuşların Bekleyişlerin, yalnızlıkların da öyle Şehrin görüntüsü unutmanın rengine benzer İstasyonlarsa özleme dönüktür nedense’
‘Bir kez daha uğradığımız Cinayet yerine benziyor Unutmak istediğimiz ne varsa Meğer ne çok biriktirmişim Unutmam gereken şeyleri Duruşunu, şehlâ sesini meselã Yatağımda kalan sıcaklığını Yastıkta başının bıraktığı çukuru En çok da bir yolculuğa çıkarken Dönüp dönüp sarılışını’