‘Şimdi ürperten, onaran bir şey var, sen bir gülü Uzun uzun koklayarak anlatıyorsun bunu Kalbimizse küllerin altında kalabilen iki köz
İki cehennem; imlâsı bozuk mektuplar gibiyiz Çünkü imlâ evlilikle biten aşklara benziyor Rüzgârına yitirmiş vâdiye, bulutsuz
Yağmursuz bir gökyüzü de diyebilirsin’
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Nice yıkımlardan kurtardığın şeydir susmak Adressiz yaşamalardan, mutsuzluklardan Umutlardan geri kalandı ve yakıştırdın
Kendine, yüzünün biçimi buradan geliyor
İki şehir, iki darbe arasında geçirdiğin yıllar
Sana bir onur gibi ekledi susmayı ki güller Sessizliğin koynunda bulurlar renklerini
Ayrılıkların bir rengi vardır, susuşların Bekleyişlerin, yalnızlıkların da öyle
Şehrin görüntüsü unutmanın rengine benzer İstasyonlarsa özleme dönüktür nedense’
‘Bir kez daha uğradığımız
Cinayet yerine benziyor
Unutmak istediğimiz ne varsa
Meğer ne çok biriktirmişim
Unutmam gereken şeyleri
Duruşunu, şehlâ sesini meselã
Yatağımda kalan sıcaklığını
Yastıkta başının bıraktığı çukuru
En çok da bir yolculuğa çıkarken
Dönüp dönüp sarılışını’