Seni okumak zorlu bir yolculuk Malina ama kim aşkın kolay olduğunu söyledi ki 🤔 Kopup duruyorum, başa dönüyorum, arada seni bırakıp güvenli liman misali beni bekleyen sevdiğim kitaplara dönüyor, bir iki sayfa da onlardan okuyorum. Bak, sırf seninle başbaşa kalmayayım diye, burada durmuş, kime iletileceğini bilmediğim “ileti”ler yazıyorum. Birazdan da, çok sevmememe rağmen çay yapmaya mutfağa gideceğim. Sırf sana inat, sana gıcıklık!