İntihar Kulübü üç tane birbiriyle bağlantılı öyküden oluşuyor. Okuması keyifli çerezlik bir kitap. Olaylarda geçen kişileri hemen tanıtmayarak okuyucu şaşırtıyor.
Genel itibariyle anlatılmak istenilen duyguyu sevdim. Yazarın üslubu insanı bayıyor. Küçük kıza or** demesi insanı çileden çıkartır. Daha güzel yazılabilirdi. Yazar, Osmanlı şairleri gibi sanki sözlükten kelimeleri bulup kitabın içine kondurmuş. Dediğim gibi konu güzel ama anlatım abartı, yorucu. Kısa bir kitap :)