gonca

gonca
@GoncaSolmaz
Zaman içine işliyor insanın, neden boşa geçti? Bazen yetersiz geliyor insan kendine; toparlanmak için bir kitap, bir dokunuş, bir söz, bir... , ne ? Onu fark edersen doğrulup harekete geçeceksin ve yeni fikirlere gebe olacak zihnin.
Osmanlıda hayat ahirete dönüktü. Ahirete dönük olduğu için de hayatta fuzuliyata yer yoktu. Eğlence mantığımız Avrupa ‘yı taklide başladığımızdan bu yana değişti. Hayatımıza vur patlasın çal oynasın ölçüsüzlüğü hakim oldu.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın eğlence amaçlı hale geldiği an, çöküşün başladığı andır.
Sayfa 38·Kitabı okudu
... İslam’ın öngördüğü nezaket içinde birbirimize rica etmeyi unutmuş, eşimize ve çocuklarımıza neredeyse hizmetçi muamelesi yapmaya başlamışız.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Yıllar var ki aileler sümsukut; televizyon dışında kimse konuşmuyor. ... Bireyler birbirine küs gibi durunca, bütün misyon televizyona kaldı. ...
Sayfa 30·Kitabı okudu
Çünkü artık hayatlarımızı inançlarımız değil gösteriş tutkumuzla ticari, sosyal, siyasal kaygılarımız biçimlendiriyor. ... Sonuç” Sende var, bende yok” hasedi ve ardından kavga...
Sayfa 27·Kitabı okudu