İnsan bir kitabı okurken ağlar mı ya diyordum ve bu kitap beni resmen ağlattı çok acıklı ve etkileyiciydi.Hikayenin ilerleyişinde daha ne kadar kötü olabilir ki düşüncesine kapılıp daha da kötüsü olabilirmiş duygusunu bana fazlasıyla anlatan bir kitaptı.
Bu kitabı kesinlikle unutmayacağım.
Kitaptan alıntı: "İnsan ne kadar şanslı olursa olsun ,ölmek istiyorsa hiçbir şey onu yaşatamaz."
Nietzsche'yi hep merak etmişimdir ve sözlerinde çoğu zaman kendimi bulmuşumdur. Olayların akışı çok güzel, kişiler bilhassa enteresan. Ben bu kitapta resmen kayboldum.Her cümlesi okutturan nitelikte. İnsan psikolojisinin gizem dolu kapılarını derinlemesine açan, kişinin kendisini bolca sorgulamaya götüren kısımları oldukça fazla. Eğer kendi bilinmezliklerinizin farkına varmak istiyorsanız,mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.