Gonca

Gonca
@Goncagulogee
Puan vermedi·210 syf.··
2025 55. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2025 15:05
İnsan bir kitabı okurken ağlar mı ya diyordum ve bu kitap beni resmen ağlattı çok acıklı ve etkileyiciydi.Hikayenin ilerleyişinde daha ne kadar kötü olabilir ki düşüncesine kapılıp daha da kötüsü olabilirmiş duygusunu bana fazlasıyla anlatan bir kitaptı. Bu kitabı kesinlikle unutmayacağım. Kitaptan alıntı: "İnsan ne kadar şanslı olursa olsun ,ölmek istiyorsa hiçbir şey onu yaşatamaz."
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,5bin okunma
Reklam
Hikayesini anlatırken öyle güven veriyordu ki , daha önce hiç kimse bana kendimi böyle hissettirmemişti .
Alıntı
Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık ?
Puan vermedi·430 syf.··
2025 54. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2025 19:38
Nietzsche'yi hep merak etmişimdir ve sözlerinde çoğu zaman kendimi bulmuşumdur. Olayların akışı çok güzel, kişiler bilhassa enteresan. Ben bu kitapta resmen kayboldum.Her cümlesi okutturan nitelikte. İnsan psikolojisinin gizem dolu kapılarını derinlemesine açan, kişinin kendisini bolca sorgulamaya götüren kısımları oldukça fazla. Eğer kendi bilinmezliklerinizin farkına varmak istiyorsanız,mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma