Gönül Y

Gönül Y
@GonulllY
“Kitapların arasında hapsoldum ; dışarısı sustu, içimde bin hikayenin sesi kaldı …
Reklam
“ Bütün bir toplum, aptal bir uyuşukluk içinde kötülüğün kendi kendini yok etmesini bekliyoruz.”
“ Kendi yaramızın başkasında kanadığını göre göre sadece kendi yaramıza inandık. Başkası, adı üstünde başkasıydı işte. Oysa bizim ilk hayat bilgimiz merhamet duygusuydu.”
” Sanırım bize korku öğrettiler sonunda. Sistematik bir cehalet sistematik bir şiddetle öğretti bunu. Küçümsediğiimiz aptallık öğretti. Birden biri değil elbette ama sanki birdenbire yapayalnız kaldık.”
“ Sevme korkusu öyle kötürüm etti ki herkesi, yalnızlıktan bunalan insan , dönüp yine kendi yalnızlığına sığınıyor.”