Görkem

“Odamda tek başıma mutluyum. Büyüdükçe ruhumda sessizleşti ağır ağır, yalnız olmayı daha sever oldum. Yalnızlığa alışmış birisini, yalnızlıkla kim korkutabilir?” Emre|puzo.
Edebiyat
Görkem isimli okura yanıt verildi
Görkem
emrepuzo ben de denemek istiyorum :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Odamda tek başıma mutluyum. Büyüdükçe ruhumda sessizleşti ağır ağır, yalnız olmayı daha sever oldum. Yalnızlığa alışmış birisini, yalnızlıkla kim korkutabilir?” Emre|puzo.
Edebiyat
Görkem isimli okura yanıt verildi
Görkem
emrepuzo daha iyi düşünebilmek için her insanın yazması gerektiğini söyleyen bir hocayı dinledim geçenlerde. Herkes yazmalı diyor. Başladığın için tebrik ederim.👏🏻🙂
“Odamda tek başıma mutluyum. Büyüdükçe ruhumda sessizleşti ağır ağır, yalnız olmayı daha sever oldum. Yalnızlığa alışmış birisini, yalnızlıkla kim korkutabilir?” Emre|puzo.
Edebiyat
Görkem
Gitgide dünyadan insanlardan uzaklaşıyormuş gibi hissettiren duygular... İlerleyen zamanda da bir şeyleri kaçırıyorum -kaçırdım mı- hissiyatı da getirmesi muhtemel :(
Son zaman’ da okuduğun en harika kitap nedir?
Edebiyat
Görkem
Körleşme Elias Canetti