R.

R.
@Gotineke
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tu êdî jê hez nakî? Na,ez niha jî wê bibînim dîsa jî wê dilê min bikeve.
Kurdî
Bicehime here çavê min te nebîne ajaka
Dilê min ketiye te.Ez evîndara te me.Ez rîca dikim dema ku em mezin bûn bi min re bizewice.
Kurdî