R.

R.
@Gotineke
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bicehime here çavê min te nebîne ajaka
Dilê min ketiye te.Ez evîndara te me.Ez rîca dikim dema ku em mezin bûn bi min re bizewice.
Kurdî
Disiplinsizlik çok kötü gerçekten,
Bazen çok ince düşünebiliyorum kocam görse alnımdan öper o derece yani...