Sen de tüm diğerleri,gibiydin genç arkadaş!Sen kendini düşünmeden, elbiselerin gibi, görüşlerinde hazır alınmaydı.Davranışların toplumsal beğeni tarafından biçimlendiriliyordu.Çetinin horozudun, çünkü diğerleri senin olağanüstü bir şey olduğunu haykırıyordu,Dövüştün ve çeteyi yönettin, böyle yapmayı sevdiğin için değil, sırtını okşadıkları için.Peynir Surat'ı yendin ,çünkü sen teslim olamazdın,sınırsız bir yaban hayvanıydın.Erkekliğin ölçüsünün, kendi cinsinden yaratıkların beden yapılarına sakatlayarak ve ona zarar verilerek ortaya konukan bir vahşet olduğuna inanıyordun.Hatta sen diğer erkeklerin kızlarını elllerinden aldın;bunu kızları istediğin için değil, bir yaban aygırının, bir erkek aslanın dürtükerine sahip olduğu için yaptın.Eee yıllar geçti,ne düşünüyorsun bu konuda şimdi?