Güzel

Kaybettiklerim arasında en çok kendimi özlüyorum 🍃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her şeyin anlamsız olduğunu söy­lediğimiz anda manalı bir söz söylemiş oluruz"
"Her şeyin anlamsız olduğunu söy­lediğimiz anda manalı bir söz söylemiş oluruz"
Yine ben😁🙈 Günaydın ))
İyi geceler 🍃🎶