Güz Gülü

Güz Gülü
@Gozunuseveyim
Birbirimizi anlayamayacağız korkusuyla, sözcükleri gereğinden çok fazla kullanıyoruz. Konuşmamanın, iletişim kurmayı reddetme anlamına çekilmesinden, kabalık olarak görülmesinden korkuyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
anladım yalnızlıktan, sevgisizlikten ölünebileceğini.
İnsanlar neden çocuk sahibi olur ? Mutlu olacaklarını sandıkları için mi ?
Çocuktum o zaman, şimdiyse büyüdüm, Söylenilenleri anlıyorum, gelişti göğsümde yüreğim.