Kitap bittiğinde ben buraya neden çıktım, bu kitabı niye okudum, ben bu kadar süre nasıl dayandım soruları zihnimi meşgul etmeye başladı. Evet okunan kitap sayısına bir kitap daha ekledim bu yılın hedefine 1 sayi daha yaklaştım o kadar dahası yok .Ömrümden kayıp bir zaman için Teşekkürler Sindbad’ın Gece YolculuklarıGyula Krúdy
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ahh, bu sözleri unutamıyorum! Kanunlara lanet oku!
Hukuk sisteminin iki yüzlü ilkelerine lanet oku. Bu dünyada var olduğu sürece kanunları lanetle. Kanunlar adalet
için vardır. Doğru olanın yanında olmakla övünür. Ama
kimbilir kaç kanun, adaletsizlik için kullanılmıştır! Dahası
adaletsizlik, kanunlardan kimbilir ne kadar güçlü, ne kadar
diktatörce faydalanmıştır!