Kitap okumayi seviyorum. Buradaki amacim sadece kitaplar hakkinda insanlarin fikirleri ve begendigim yazilari alintilamak.LUTFEEEEEN TANISMAK ICIN YAZI YAZMAYIN. Cevap yazmam. Ustelerseniz engellerim.
kitap hakkında bilgi edinirken spoiler yedim .ilki daha güzeldi. bazı yerlerinde sıkıldım. şimdi 3. nasıl onu merak ediyorum. umarım kötü değildir. kitabı okuduktan sonra yorumlara bakıcam
umduğumdan güzel ve bitmesini istemedim. 2. olanı en kısa sürede okuyacağım. yazın yazlıkta spor deniz derken kitap okumaya uzun bir ara vermiştim. listemde çekilişte bu kitap çıkmıştı. mutlaka okuyun. tavsiye ederim.