Kitabı severek okudum. Küçüklüğümden hatırlarım bazı ülkelere özgürlük götürdüğünü ve şu an Filistin 'de süren büyük bir savaş var. Bir insanlık dramını sadece izliyoruz. Üzgünüm, onca masum insan öldü ve ölmeye devam ediyor. Üzülemedim. Gerçekten yaşandığını söyleseler inanırım. Olaylar çok gerçekçiydi. Sorun kitapta ,hissettirdiği gerçekçilikte ya da karakterlerde değildi. Sorun benim okuduğum zamanlamanın yanlışlığındaydı.