Okuduğum tüm kitapları gibi, bu kitabı da severek okudum. Konusunu çok gerçekçi buldum. Irkı ya da renginden dolayı sorun yaşanan bir sürü olaylar yaşanmış. Dna testleri gelişmediği zamanlar kan gruplarına bakılıp suçlanabiliyormuş. Ben hiç katil olacağına inanmadım. Biraz daha uzun olsaydı . Çünkü doyamadım. Mutlaka okuyun.