Birbirlerini selamlamamış olduklarını, bunun da doğru bir şey olduğunu düşündü. Yeniden buluşma değildi bu. "Hiç kesintiye uğramamış bir sürecin içinde bir andı yalnızca." Ona Merhaba! desem ne kadar garip olurdu, diye geçirdi içinden. "İnsan her sabah uyandığında kendi kendini selamlamazdı ki!"