Siyah

Siyah
Herkesin, gidebileceği bir yeri olmalı. Çünkü öyle bir an olur ki, insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir. - Dostoyevski #Empati
İkimiz de yorgunduk ama, uyumak istemiyorduk. Bugünün zehrini yitirmek istemiyorduk. Uyku, sanki tehlike anında bize, kaçma anlamında bir şey olarak görünüyordu; uyumaktan utanıyorduk.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her acı yüreğimi ikiye böler patron!
Ruhunu sıkı tut dostum, Dağılmasın!
Ey güneşim, nasıl da acele ettin gidip batmak için!
Kendi dünyanda kapana kısılmışsın .