C

Her insanın içinde iyi ve kötü , yan yana durur.Hangisini beslersen o galip gelir.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Reklam
Bense zavallıyım, biçareyim. Güçlü olan sensin, zayıf olan ben. Çünkü sevda okuyla yaralanmışım..
Asil insanların en neşeli zamanlarında bile bir hüzün vardır , daha düşük ruhlar ise en sefil zamanında bile neşelidir.

C

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
11 günde okudu
·
2020 19. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209bin okunma
Fakat beklemek lazım... Uzun zaman !
Reklam