"Bana vaktiyle iyi davranılmadığı için , sonunda çileden çıkmıştım. Ben artık 'ihaneti' oynayabilirdim ancak ; ne var ki , bilet alan her namuslu vatandaş , oyunun sonuna kadar beni saygıyla seyretmek zorundaydı . Ben demokrasiden ve insan haklarından bunu anlıyordum. 'ihanet' de konuşulmalıydı ve ilgi görmeliydi."