soğuk uyanış seri olarak güzeldi ama her kitapta bir eksik vardı ama genel olarak akıcı ve heyecanlı bir kitaptı.
1.kitap: Diğer kitapların yanında gençlik ve aşk kitabı gibi duruyor ve anlattığı konuları çok uzun anlatıyor
2.kitap: olayların başladığı ve gençlik kitabından macera kitabına döndüğü ama diğer ikisine göre daha sıkıcı olan bir kitaptı.
3.kitap: Tüm olayların bir çözüme ulaştığı bir kitaptı aralarındaki en akıcı ve heyecanlı kitap 3. kitaptı ama sonu çok aceleye getirilmiş ve sonunda bazı olaylar açıklanmamıştı. Sanki 4. kitap gelicekmiş gibi hiçbir şeyi açıklamadan final yapılmıştı.
genel olarak akıcı ve heyecanlı ama sonu çok aceleye getirildiği için 8 puan yeterli olur. Kitaplar hep ucuz hem de güzel o yüzden kesinlikle okunması gerek.