Ayşegül Çebi

Ayşegül Çebi
@Gu1Ce
Yitik bir alfabeyle laldır dilim Belki de bir sevdanın eşiğindeyim Kalbimde şedid bir araf Meçhulümdür üç harf Ayın şın ve kaf!
Sayfa 1 - Mola Kitap·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mektubun gecikti gene.Belki de ne yazacağını kestiremiyorsun!Oysa adını yazman yeter.Görünce içim aydınlanıyor.
Şunu da iyi belle: benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir.