Dünyada hiçbir kimse, rütbesine, haysiyetine güvenip de zulmünün, kibirli davranmasının, gururlanmasının, baskı kurmasının cezasından kurtulabileceğine inanmamalıdır
Ah sakar Ah .. İçimizde sessizce yaşayan, duyulmayan , duyulsa da görülmeyen , hissedilseler de elden birsey gelmeyen , gelse de göz ardı edilen tüm güzel çocuklara … umarım başka bir dünya da bambaşka çiçeklerle uyanırsınız …
Ah Şadan..Ne çok üzdün sen beni, yalan yok mutlu da ettin ..Hasta yatağında yatarken sen kurduğun her cümleyi not ettim . Sanki seni tanıdım da seninle yaşamışım gibi sana cevaplar verdim .. Zaten çok sevdiğim hayatıma şimdi daha sıkı sarılmaya karar verdim .. Aldığımız her nefesin ne kadar önemli olduğunu içime içime işledin Şadan … Bir yerlerde yaşayan Şadan’lara selam olsun .Umarım hepiniz kendi hayatlarınızı dilediğiniz ve hayal ettiğiniz gibi yaşama imkanı bulursunuz Okumanızı tavsiye ederim çünkü ne yazsam ifade edemem bu harika dil ile yazılmış eseri ..
Kim bilir, insanların yeterli bilgisi olmadığı veya yaratıcılık sürecine ve kendilerine yeterince inanmadıkları ve beyinlerinin bütününün çalışmasına izin vermedikleri için kaç problem çözümsüz kalmıştır?
Kibirli ve bencil yöneticilerin, aklı küçümseyip eşitsizliği besleyen köhne ideolojilerin hükmü altındaki çağımız, son hızla uçuruma doğru sürüklenmekte. Günümüzde ne Batı ne de hasımları insanlığı hapsolduğu bu labirentten çıkarmaya muktedir. Batı’nın da, Doğu’nun da yaydığı ışık dünyayı aydınlatmakta artık yetersiz ama umutsuzluğa yer yok.