Kendimi buradan bu gerçeklikten kopartmak bir bulut gibi yükselip uzaklaşmak dışardaki nemli yaz gecesine karışmak ve uzaklarda bir yerde dağların üstünde ayrışmak yok olmak istiyorum
Allah var, olmalı şimdi dua edecek ona yakaracağım bunca yıldır onu ihmal ettiğim, yalan söylediğim, ihanet ettiğim için.. Birde ona bunca zaman görmezden gelip şimdi sıkışınca sırf ihtiyaçtan başvurduğum için beni bağışlamasını isteyeceğim kitabın söylediği kadar merhametli, verici ve Rahim olduğu için ona yalvardığımı açıklayacağım