Gül okur

Gül okur
@Gul33_
Madem dünya fanidir, değmiyor alaka-i kalbe
İçimizde doğan her fikirle içimizdeki bir şeyler çürür.
Reklam
“Ne dehşet verici şeydir ki; 16 sene okula git ama Dünya'ya niçin geldiğine dair bir harf öğrenme!
Din

Gül okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·164 syf.·
2020 4. kitabı
Christy Brown
8.3/10 · 94,9bin okunma
Önce kendimi aşmam gerekiyordu. Asıl savaşın şimdi başladığını biliyordum."
1000Kitap
Aslında mutsuz yaşayıp gidiyoruz.
1000Kitap