Dünya nasıl yaratıldı? Olup bitenin arkasında bir irade veya bir anlam var mıdır? Ölümden sonra hayat var mıdır? Böyle soruları cevaplayabilir miyiz acaba? Ve her şeyden önemlisi, nasıl yaşamalıyız?
Onunla nisanda tanıştım, neredeyse dokuz ay oldu ve şuan da büyük bir eserin doğum sancılarını hissediyorum. Oğlum Zerdüşt doğmak için sabırsızlanıyor. Belki de Lou, dokuz ay önce, beynimin kıvrımlarına Zerdüşt'ün tohumlarını bıraktı. Belki bu da onun alınyazısı, verimli beyinleri büyük kitaplara hamile bırakmak.
Neden hayatımda biri yok ? diye sormak yerine ‘iyi ki hayatımda yanlış biri yok’ demeyi öğren. boşluk geçicidir ama yanlış kişi kalıcı izler bırakır. yalnızlık seni korur; yanlış bağlar seni yıpratır.