İnsan önemli soruları sonunda daima bütün hayatıyla cevaplar. O esnada ne söylediğinin, hangi sözler ve prensiplerle kendini savunduğunun bir önemi var mı?
İnsan tanrılara mutluluğun birazını geri ödemesi gerekiyor. Çünkü tanrıların kıskanç olduğu bilinir; ve ölümlüye bir yıl mutluluk bahşettilerse, bu borcu derhal hesaba kaydedip hayatın sonunda tefeci faizi talep ederler.
İhanete, dostluğa bir adamın hem genç hem de yaşlı hali açısından bakmasını sevdim. İki zaman arasındaki o görüş farkı çok hoştu. Benim için eksi yanı ise bir çok kez aynı şeylerin sürekli tekrar etmesi oldu