Yarım bıraksam mı diye düşündüğüm kitaplardan birisi daha.
Kökenini hiç kimsenin hatta kendisinin dahi bilmediği bir çocuk yahudilerle birlikte gettoda yaşarken belki küçük yaşından, belki de doğuştan saf olduğundan o dönemde yaşananlar tuhaflıklar dizisi halinde okuyucuya aktarılıyor. Farklı bir yaklaşım.
Önerir misin derseniz, hayır...
"Yaşayan pek çok kişi ölümü hakeder. Ölülerden bazıları da yaşamı.
Yaşamı onlara verebilir misin?
Ölüm hakkında karar vermekte aceleci olma.
En bilgeler bile sonu göremez.''
Gandalf The Grey