Ayşe Kulin bence biyografi ve otobiyografide tartışmasız en iyi yazarlarımızdan.
Tüm kitaplarını okumuş biri olarak pek tabi son kitabı Hazan'ı alıp okumasam olmazdı..
Hazan, Hayal kitabının devamı niteliğinde, yani Hayal'deki bir dönem anılarından sonra bu kitap da, ondan sonra geçen yedi yılın özeti olmuş.
Yazar, Hazan'da kendi sonbaharını yazmış, yaşlanmasıyla birlikte, bolca hüzün ve karamsarlık olması beni şaşırtı ama o güzel diliyle tartışmasız severek okudum..
Sanki yazmaya veda etmiş gibi bir his verdi bana...