Herşey çocukluktaki gibi samimi, masum ve hayat verici olsaydı... Aldığımız sorumlulukların ağır yükleri üzerimizde olmasaydı...Gerçek sandığımız bu rüyada beynimizin yanılgılarını durdurabilseydik KEŞKE. Hayat bizi keşkelere mecbur bırakmasa keşke.
Katında bir esirgeme ver. Değil mi ki isteğe yaklaşınca,istememeyi istemek biraz imkânsızlaşır. Bu yüzden değil mi Rabbim,senden gelen yasaklar "yapma" ile değil "yaklaşma" emri ile başlar.
Söz gelimi Leyla Mecnun'u, Şirin Ferhad'ı,Züleyha Yusuf'u sevdiğini zannedebilir
Oysa sevmek,en fazla,neyi sevdiğini fark etmek demektir ve seven biraz da neyi sevdiğini bilendir