📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni ben Kallavi Sokağında gördüm
Sen beni görmedin,görmedin
Kapıları çaldım,adını sordum
Söylemediler,öğrenemedim
...
Kallavi Sokağında güvercinler
Benim karanlık İstanbul'um
Bir esnaf kahvesine oturdum...
A.I.
...
Bir gün baksam ki gelmişsin...
Ne yüzünde bir gölge, ne dilinde sitem var.
Tozlu pabuçlarını gözlerime sürmüşüm
Benim olmuş dünyalar.
Y.Bülent BAKİLER
Saygı ve rahmetle...
#yavuzbülentbakiler
"Adam akıllı yorulmuşum
Ellerin böyle olmamalıydı
Ellerine acıyorum
Ve kim bilir kaç zamandan beridir kalbimi öğütlüyorum
Durup durup ıssız yerlerde
“güçlü ol ey kalbim, güçlü ol
Daha çok işimiz var” diyorum"
D. C.