Ayşegül Tunç

Ayşegül Tunç
@Gul_tunc
"Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen , başlaman gerekir her şeye yeniden ".
Dünyanın sorunu: Akıllı insanlar şüpheler ile doluyken, Aptalların öz güvenle dolu olması:)
Reklam
Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda,işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimizdir.. ..Budur işte..
..Geldin sevdim ,gittim bittim; ama yaşadım seni. Ya yaşamasaydım? Hep iyi kalacaktın aklımda. Bu daha çok yakacaktı canımı biliyorum....
"Bu ne hasret böyle? Gidişin yakmadı, sözlerin yıkmadı,özlemin kadar..."
Özlem
Unutma! "Doğru söz,işine gelmeyenin zoruna gider.."
Reklam