Ayşegül Tunç

Ayşegül Tunç
@Gul_tunc
"Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen , başlaman gerekir her şeye yeniden ".
..Laf yetiştirmekten, kendini yetiştirmeyi unutmuş insanlar var....
Reklam
Özleyeceksin.. Triplerimi,sarılışımı,sesimi,kokumu Saçlarımı,gülüşümü,düşüncelerimizi Yüzünü okşayışımı,saçlarını karıştırmamı,boynundan öpüşümü, eğlenmemizi, yaptığım şakaları,upuzun yazdığım mesajlarımı özleyeceksin... Hatta öyle özleyeceksin ki göğüs kafesin dar gelecek kalbine.:))(((
"İşim düşmedikçe kendime bile uğramıyorum.. Sende kimsin..."
Düşünce
"Dost dediğin kara günde belli olurmuş, Söndürün ışıkları , dostlarımı sayacağım:))
Dostluk Mu O Da Neydi?
"Bir gün bu ülkenin başucuna bir not, yanağına da bir öpücük kondurup gideceğim.. Çok tatlı uyuyordun uyandırmaya kıyamadım diyeceğim.."
Gerçek Hayat Neydi, Hangisi Gerçek Hayattı?
Reklam