“Değerli olan her şey paylaşılan deneyimlerdir.Kişi tek başınayken bile , doğada, kitap keyfinde, tamamen bireysel olarak düşünebileceğimiz deneyimlerde edindiği deneyimlerin , başkalarıyla paylaşılabilseydi, büyük ölçüde vurgulanabileceğini bilir. Kişi kendi fikirleriyle yaşamak için kendi içine çekilmiş gibi görünse bile, gerçekten onun düşündüğünü düşünen diğerleriyle birlikte yaşıyordur. Kitap okur, yaşadığı deneyimleri hatırlar, yaşayabileceği koşulları tasarlar.”