“Ve insan
Bir gün yeniden tanıyabilir kendini.Bir umut!
Ve umut değil mi bizi koruyan. Bu böyle olunca da
Yeniden bir doğuşa hazırlanıyoruz demektir
İnsan neyi daha çok özleyebilir. Ve neyi
Daha çok isteyebilir bundan, bilmem ki.”
“Çaresiz bile değil.Ne o ne ben.
Bir gün öleceğim.Çok yakında .Belki.Umarım.
…ne onun yenilgisi ne benim yenilgim olacak bu.Ben yok olacağım.O tek başına kalacak.Sonra bir gün o da çökecek.Çökmeyen yapı mı var?”
“Niçin konuşmaya başlıyorum? Niçin konuşmaya başlıyorum - susmuşken? Bir kez olsun susmuşken. Her zaman için susmuşken. Bir kez daha ağzımı açmamaya karar-
Söylemek istediğim bir şey mi var? Söylemek gereğini duyduğum bir şey mi var? Hayır. Öyleyse? Öyleyse niçin konuşmak?”