Hayatta her şeyin bir nedeni vardır derler, bunun doğruluğunu hiç düşünmemişti. Bildiği tek şey, kaderinde varsa hiçbir şeyin bunun önüne geçemeyeceğiydi. Kader, yazgı ya da alınyazısı... Adına her ne denirse sensin, hiçbir şey tesadüfen olmuyordu.
"Bunu öğren kafana iyice sok, kızım, "dedi Nana.
Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, mutlaka bir kadını gösterir. Her zaman. Bunu hiç unutma...