…., kendine acıyanların ortak bir özellikleri vardır. Hepsi de bu dünyada tek acı çekenin kendileri olduğunu, kendileri dışındaki her insanın hayatlarının yolunda gittiğini, mutsuz olacak dertleri tasaları olmadığını, gülüp eğlendiklerini, bir tek feleğin sillesini yediklerini düşünürler.