Gülcan Çiçek

Gülcan Çiçek
@Gulcan006
"intihar haramdı, biz de yüzümüzü astık."
Reklam
Uzaktan sevmek daha güzeldir bazen. Ne incitir, ne acıtır. Ne yaralar, ne kanatır. Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek, gibidir böyle sevmek…Uzaktan sevmek en güzelidir bazen. Uzaktan Sevmek/Firarperest
Sayfa 39·Kitabı okudu
Bana okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız, Söyleyeyim: ANNEM’dir. Abraham LINCOLN
Goethe
"İnsanların ne kadar kötü olduklarını görmek beni hiç şaşırtmıyor fakat bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce çok şaşırıyorum."